23193 |
C/0018-005 |
Predikarien Ordena osoaren maisu nagusi Joannes Thomas de Boxadorsek Cassa la Reynako Pietateko lekaimeen komenturako egindako araudia |
1761-08-20
|
1761-08-20
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23194 |
C/0036-007 |
Eulalia Sanzen testamentuaren gaineko espedientea. Herentizaren administratzaileak Vicente Rcheverria eta Luis Barasoain ziren |
1858-09-18
|
1860-06-30
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23195 |
C/0060-010 |
Pedro Antonio de Escuzaren Fundazioaren bekei buruzko agiriak |
1880-10-27
|
1892-05-18
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23196 |
C/0098-015 |
Ikasleen espedienteak |
1882
|
1898
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23197 |
C/0018-003 |
Domingotarren agiriak. Errektoreari bidalitako korrespondentiza eta Lehen Hezkuntzako Ikuskapenerako Araudia dira |
1883-04-02
|
1885-06-30
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23198 |
C/0070-006 |
Irakasleen klasutroaren akordioa |
1884-11-25
|
1884-11-25
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23199 |
C/0108-008 |
Mintegian jasotako korrespondentzia |
1885-07-18
|
1920-11-28
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23200 |
C/0053-014 |
Juan Nepomuceno Irigoyen y Guerricabeitia ikaslearen sarrera eta irteeren kontuak eta espediente pertsonala |
1893
|
1898-10-07
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23201 |
C/0117-010 |
Gipuzkoako Bigarren Hezkuntzako Institutu Probintzialeko idazkariaren eskaera |
1894-05-07
|
1894-05-07
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23202 |
C/0084-016 |
Ondarroako apaizak Manilako Juan Luis de Lecea y Balzolaren portaerari buruz emandako egiaztagiria |
1898-09-22
|
1898-09-22
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23203 |
C/0108-009 |
Zientzietako batxilergoko eta obretako maisuen irakaskuntza gastuen aurrekontua |
Ezezaguna
|
Ezezaguna
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |
23204 |
C/0105-003 |
Albako etxearen artxiboko korrespondentzia liburu baten kopia |
1800
|
1899
|
Testuala |
Dokumentu unitatea (pieza) |
Ez |